Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 500 PLN
- Kategorie
- Promocje
- Laptop dla nauczyciela
- Kasy fiskalne
- Insert programy dla firm
- Serwis
- Kontakt sklep
- Kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Gra strategiczna karciana Turniej Złotorożca
Symbol:
222832
Dostępność:
Średnia dostępność
23
szt
27.79
0/
Zamówienie telefoniczne: 512 705 705 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
48 godzin
Cena przesyłki:
0
- Odbiór osobisty 0
- Fabryka IT 0
- Odbiór osobisty 0
- Poczta Polska 15
- Paczkomaty InPost 18
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier 20
- Kurier (Pobranie) 25
Więcej o produkcie
Ilość w opakowaniu
1 szt
Kod kreskowy:
EAN:
5904262551292
- każda potyczka wygląda mechanicznie tak samo – gracz atakujący wykłada kartę zawodnika i określa na jaką cechę toczy się pojedynek
- przeciwnik próbuje się obronić lub doprowadzić do remisu poprzez: wystawienie silniejszej karty, karty słabszej ale wzmocnionej specjalnymi zdolnościami/kartą wsparcia, lub odrzuceniem z ręki jednej karty, której opis specjalnych zdolności na to pozwala
- karta, która przegrała trafia na stos pokonanych – stos bardzo ważny, bo dający punkty po każdej rundzie
- dla urozmaicenia rund wprowadzono zasadę, że pierwsza toczy się na dowolną cechę, druga na moc/siłę, a trzecia na spryt/wdzięk
- w klasycznej Wojnie gracz nie ma żadnego wpływu na to co wyciągnie ze stosu i nie ma możliwości cofania kart ze stosu kart odrzuconych a Turniej Złotorożca oferuje nam coś ciekawszego
- gracz na ręce może mieć maksymalnie 4 karty i decyduje, którą będzie atakował/bronił się, jest to dość spory wybór
- trzeba więc czytać opisy, analizować korzyści bądź straty, kalkulować, im lepiej zna się tę grę i zdolności zawodników, tym lepiej można zaplanować ewentualne poświęcenie danej karty na rzecz zyskania w pewnym momencie przewagi
- trzeba mieć jednak w miarę dobrą pamięć do tego, co straciliśmy lub co trafiło na stos kart rezerwowych i odrzuconych
- maksymalny czas gry to 30 minut, ale ze względu na niezależność rund, spokojnie można rozdzielić grę na trzy części, co jest przydatne, gdy gra się przykładowo na przerwie w szkole
-
Polecane
-
Podobne produkty
2580.00
14.00
16.30