Darmowa dostawa od 500 PLN

Książka dla dzieci Literka Wesołe szlaczki i literki część 2

Symbol: 372043
Dostępność: Mało
3.92
Druk w kolorze:
tak
Seria:
Wesołe szlaczki i literki część 2
szt
Zamówienie telefoniczne: 512 705 705 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Odbiór osobisty 0
  • Fabryka IT 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 12
  • Poczta Polska 15
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier 20
  • Kurier (Pobranie) 25
Więcej o produkcie
Ilość w opakowaniu
1 szt
Wesołe szlaczki i literki część 2
Autor: W.E. Literka
Ilustrator: Paulina Radziejewska
Wiek: 4 - 6 lat
Rysunki myszy lecących w podróż balonem, krasnala zbierającego grzyby i in., które trzeba dokończyć rysować tak jak wskazuje ślad z przerywanych linii. W ten sposób dzieci uzupełniają brakujące elementy obrazków i w efekcie tworzą cały rysunek, który następnie można pokolorować. Rysowanie po śladzie pomaga rozwijać umiejętności potrzebne do nauki pisania: koordynację wzrokowo-ruchową, sprawność manualną i precyzję. Stopień trudności obrazków ze śladem jest dostosowany umiejętności dzieci w wieku od 4 do 6 lat - kreski ułożone są gęsto i dobrze widoczne, co pomaga dziecku zaplanować ruch ręki i dobrze wykonać rysunek.

W kolorowance dzieci poznają też litery i uczą się pisać po śladzie.

Okładka z tyłu zawiera szlaczki do wielokrotnego rysowania. Zwilżoną chusteczką lub gąbką można usunąć szlaczki i rysować je ponownie. To duże ułatwienie dla dzieci uczących się pisać – pozwala rysować i wymazywać szlaczki wiele razy oraz łatwo korygować błędy.

Główne zalety tej kolorowanki:
szablony pomagające poznać kształty liter i pisać je po śladzie
z tyłu, na okłace znajduje się strona do wielokrotnego rysowania szlaczków
ISBN: 978-83-60722-81-7
Format: B5
Ilość stron: 16
Zawartość: Ilustracje czarno-białe, na okładce szlaczki do wielokrotnego rysowania.
autor: W.E. Literka
16 stron
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: